اسباب کشی منزل در اصفهان | باربری اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar

عنوان مقاله اسباب كشي منزل
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 900 كلمه
زمان مطالعه 9 دقيقه

فهرست مطالب

بر اساس این پایگاه داده، ما ماژول هایی را برای محاسبه؟

ما الگوریتم‌های سریع‌تری اسباب کشی منزل اصفهان ؟

که قبلاً در SBB به عنوان بخشی از سیستم کنترل ریل!

از زمان‌های خروج ثبت‌شده استفاده کردیم. علاوه بر ؟

برای شبیه سازی، یک بازه فرکانس زمان بندی مجدد ؟

فهرست مطالب

شکل 1 اسباب کشی منزل اصفهان

شکل 2 باربری  اصفهان

بر اساس این پایگاه داده، ما ماژول هایی را برای محاسبه؟

مسیرهای موجود اسباب کشی منزل در اصفهان خارج از خط، مشخصات سرعت و در نهایت مسدود کردن راه پله ها برای قطارهای در نظر گرفته شده .پیاده سازی کردیم. ما از توضیح جزئیات این ماژول ها در اینجا صرف نظر می کنیم، زیرا آنها نسبتاً فنی هستند، بخشی از مهندسی باربری اصفهان هستند و به درک کلی رویکرد ما کمک نمی کنند. با این حال، ما یک نمای کلی از مراحل مورد نیاز برای محاسبه پلکان مسدود ارائه خواهیم کرد.6.1.1. محاسبه مسیر ما یک کاهش مسیر مبتنی بر تجربه را در قالب یک محاسبه کوتاه‌ترین مسیر k به کار بردیم.شکل 1 اسباب کشی منزل در اصفهان را نشان می دهد.

که در آن وزن‌های اسباب کشی منزل در اصفهان روی لبه‌ها moshtaghbar  مقادیری هستند که توسط کارشناسان زیرساخت ارائه شده‌اند. کاهش مسیر مهم است، زیرا توپولوژی در اصل شامل میلیون ها مسیر برای هر قطار است که بسیاری از آنها هرگز در عمل استفاده نمی شوند. ما در باربری اصفهان محاسبات خود از پیاده‌سازی K-کوتاه‌ترین محاسبات مسیر ساده ارائه شده توسط Guillaume Boul-mier در سال 2007 در کتابخانه Java JGraphT [1] استفاده کردیم که نوعی از الگوریتم بلمن-فورد است. زمان محاسبه بر اساس مستندات کتابخانه Oðk m nÞ است که m تعداد یال ها و n تعداد رئوس است.

اسباب کشی منزل در اصفهان| مشتاق بار | moshtaghbar
اسباب کشی منزل در اصفهان| مشتاق بار | moshtaghbar

شکل 1 اسباب کشی منزل در اصفهان

ما الگوریتم‌های سریع‌تری اسباب کشی منزل در اصفهان ؟

را پیاده‌سازی نکردیم (برای یک مطالعه تجربی به [42] مراجعه می‌کنیم)، زیرا محاسبات مسیرها بخشی از پیش‌پردازش آفلاین است. در غیر این صورت، میانگین تعداد مسیرهای در نظر گرفته شده برای ورود (یا خروج) قطار در محاسبات ما 175 بوده مشتاق بار  است.6.1.2. محاسبه مشخصات باربری اصفهان سرعت پس از انتخاب یک مسیر، مشخصات سرعت قطار در این مسیر باید محاسبه شود. ادبیات گسترده ای در مورد همه عواملی که بر حرکت قطارها تأثیر می گذارد وجود دارد، دو کتاب قابل توجه [31،56] هستند. در مطالعه محاسباتی خود، پروفایل های سرعت را با استفاده.

از برنامه نویسی اسباب کشی منزل در اصفهان پویا و زیرساخت و داده های دینامیکی قطار ارائه شده توسط SBB محاسبه کردیم. اگرچه تمام عوامل اصلی مؤثر بر حرکت قطار مانند نیروی کشش و شکست، چسبندگی، اصطکاک، مقاومت درجه، کشش آیرودینامیکی و غیره در باربری اصفهان محاسبات ما در نظر گرفته شد، ما بسیاری از فرضیات ساده‌سازی را اعمال کردیم. با این وجود، یک متخصص SBB پروفیل های سرعت محاسبه شده را به طور منطقی نزدیک به واقعیت ارزیابی کرد. علاوه بر این، از آنجایی که این محاسبات مشخصات سرعت در مرحله پیش پردازش انجام می شودمی توان چارچوب الگوریتمی دقیق تری را اعمال کرد.

که قبلاً در SBB به عنوان بخشی از سیستم کنترل ریل!

وجود دارد اما برای اسباب کشی منزل در اصفهان مطالعه محاسباتی ما در دسترس نبود.6.1.3. مسدود کردن محاسبات راه پله بر اساس مشخصات سرعت محاسبه شده و مسیر، محاسبه پلکان مسدود کننده طبق نظریه مسدود کردن [40] مستقیم به جلو است. یک پلکا باربری اصفهان ن مسدود کننده را می توان با یک یا دو بار عبور از مشخصات سرعت مرتبط و مسیر مربوطه محاسبه کرد.6.2. قطار در نظر گرفته شده است مشابه با توپولوژی، SBB قطارهای تاریخی یک هفته عملیاتی را در ژانویه 2011 همراه با جدول زمانی تجاری و اتصالات از پایگاه داده آنها.شکل 2 باربری اصفهان را نشان می دهد.

در اختیار ما قرار داد. اسباب کشی منزل در اصفهان برای مورد آزمایشی، ما تمام قطارهای باری و مسافری یک روز کامل را انتخاب کردیم که در ایستگاه راه‌آهن مرکزی برن توقف کردند یا از آن عبور کردند. در نتیجه تقریباً 1500 قطار وارد و خروج از برن بخشی از شبیه سازی بو باربری اصفهان دند. زمان‌های عبور ثبت‌شده آن‌ها در پورتال ورودشان (یا در نقطه شروع در صورتی که سفر خود را در داخل منطقه شروع کرده‌اند) به عنوان زمان‌های شروع مرجع برای پلکان‌های مسدودکننده ورود در نظر گرفته شده است. برای پله‌های مسدودکننده خروج، در صورت ارائه، از زمان‌های شروع از جدول زمانی تجاری و در غیر این صورت.

باربری اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar
باربری اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar11

شکل 2 باربری اصفهان

 از زمان‌های خروج ثبت‌شده استفاده کردیم. علاوه بر ؟

زمان های مرجع، زما اسباب کشی منزل در اصفهان ن های شروع اولیه اضافی (یعنی þ5، þ10، þ15، þy، þ55،þ 60 s) برای قطارهایی با زمان بندی تجاری در نظر گرفته شد تا امکان برنامه ریزی مجدد آنها فراهم شود.6.3. محیط محاسباتی برای مطالعه محاسباتی ما از باربری اصفهان نرم افزار زیر استفاده شد:محیط پیش پردازش و زمان اجرا: جاوا 1.5 با کتابخانه های اضافی (جاوا موازی، طرح جاوا، JGraph و Apache-commons).سیستم مدیریت پایگاه داده: Oracle RDBMS 11.2.حل کننده برنامه های عدد صحیح: IBM ILOG CPLEX Optimizer نسخه 12.3.ماشین ما که محاسبات روی آن انجام شده است دارای مشخصات سخت افزاری زیر است:

معماری: اسباب کشی منزل در اصفهان x86_64.24 پردازنده: Intel(R) Xeon(R) CPU X5650 در 2.67 گیگاهرتز.حافظه (رم): 95 گیگابایت.6.4. شبیه سازی یک سیستم حلقه بسته سیستم حلقه بسته توصیف شده (شکل 3 را به یاد بیاورید) نشان می دهد که مدل زمان باربری اصفهان بندی مجدد باید بر اساس تغییراتی که در وضعیت سیستم راه آهن رخ داده است به روز شود و هنگامی که تصمیمات توسط دیسپچرها اتخاذ شد باید به زیرساخت و رانندگان قطار ارسال شود. هر دوی این کانال‌های ارسال نمی‌توانند بخشی از این مطالعه محدود با منابع باشند. در نتیجه ما مجبور شدیم تکامل سیستم راه آهن و رفتار اعزام کننده را شبیه سازی کنیم.

 برای شبیه سازی، یک بازه فرکانس زمان بندی مجدد ؟

60 ثانیه را انتخاب کردیم. در  moshtaghbar شبیه‌سازی، قطارهایی با پلکان مسدودکننده ثابت دقیقاً از پروفیل‌های سرعت تعیین‌شده خود از آخرین برنامه زمان‌بندی محاسبه‌شده پیروی می‌کنند، در حالی که قطارهای بدون پلکان مسدودکننده ثابت همچنان  مشتاق بار می‌توانند در طول زمان تأخیر ایجاد کنند.

تصمیمات دیسپاچینگ شبیه‌سازی‌شده؟

بر اساس یک برنامه زمان‌بندی محاسبه‌شده است.

به‌عنوان مثال، پلکان‌های مسدودکننده؟

تازه ثابت‌شده برنامه زمان‌بندی به سیستم.

راه‌آهن بازگردانده می‌شوند. با تثبیت؟

پلکان مسدود کننده تاخیر قطار هنگام.