حمل اثاثیه منزل در اصفهان | حمل اثاثیه منزل اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar

عنوان اسباب کشی
دپارتمان اوج شید
نویسنده محمد حیدری
تعداد کلمات 900 کلمه
مدت زمان مطالعه حدود 9 دقیقه

فهرست مطالب:

جایی که: ζ – زمان بین لحظات ظاهر شدن

تنظیم rij و تعداد کل N درخواست ها در جریان:

Vitalii Naumov / Transportation Research Procedia 30 (2018) 324–331 327

  1. نتایج مطالعات تجربی جریان درخواست خدمات حمل و نقل کالا: مطالعه موردی اوکراین

فهرست تصاویر:

شکل 1: حمل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل 2: حمل اثاثیه منزل اصفهان

where: ρi -درخواست i -th در یک جریان: ρi! ρi +1 ، اگر ti £ ti +1 ، ti-لحظه ظاهر شدن درخواست i-th در سیستم ؛ N – تعداد درخواست ها در یک جریان.

یک درخواست واحد ρ بر اساس پارامترهای زیر حمل اثاثیه منزل اصفهان مشخص می شود:

  • 326
  • Vitalii Naumov / Transportation Research Procedia 30 (2018) 324–331
  • ρ = {ζ، ω، τ، θ}
  • (2)

جایی که: ζ – زمان بین لحظات ظاهر شدن

ω – حجم حمل و نقل ، تن حمل اثاثیه منزل در اصفهان؛ τ – زمان بین لحظه ای که قرار است محموله تحویل داده شود و لحظه ای که سفارش در سیستم (زمان انتظار قابل قبول) ، رو مشتاق بار زها ؛ θ – یک نوع وسیله نقلیه مورد نیاز برای سرویس درخواست (جعبه ، وانت ، کمپرسی ، کانتینر و غیره).

برای یک درخواست واحد ، پارامترهای ارائه شده ویژگی های قطعی هستند ، اما برای جریان درخواست ها ، پارامترهای عددی (ζ ، ω و τ) باید به عنوان متغیرهای تصادفی در نظر گرف moshtaghbar ته شوند و مقادیر احتمالی متغیر θ را می توان با احتمالات مربوط مشخص کرد.

ما موقعیت جغرافیایی فرستندگان و گیرندگان را بر اساس مجموعه دو بعدی L توصیف می کنیم ، که در آن ردیف ها مناطق فرستندگان کالا (مناطق مبدا) و ستون ها ر حمل اثاثیه منزل اصفهان ا مشخص می کند-

مناطق دریافت کنندگان (مناطق مقصد). عناصر مجموعه L مجموعه درخواستهای rij هستند که برای آنها

شکل 1: حمل اثاثیه منزل در اصفهان

یک فرستنده در منطقه i- و گیرنده در منطقه j- th قرار دارد (i و j به ترتیب شماره ردیف و ستون هستند). برای جریان درخواست ها با تعداد محدودی از عناصر ، مجموعه L را می توان با یک ویژگی عددی جایگزین کرد-ماتریس مبدا-مقصد Δ ، که عناصر δij نسبت تعداد درخواست ها حمل اثاثیه منزل در اصفهان را در

تنظیم rij و تعداد کل N درخواست ها در جریان:

بنابراین ، مدل نهایی تقاضا برای خدمات حمل و نقل بار را می توان به عنوان مجموعه ای از ویژگیهای ذکر شده در بالا از جریان درخواستها نشان داد (1):

که احتمالاً نوع I بدنه خودرو برای ارائه درخواست مورد نیاز است.

اطلاعات مربوط به جریان درخواست برای یک مشتاق بار شرکت حمل و نقل معین را می توان از داده های درخواست های پردازش شده بدست آورد. همانطور که توسط Wan و Zhang (2015) اشاره شده است ، داده های مربوط به جریان درخواست ها برای بخش خاصی از بازار حمل و نقل بار ر حمل اثاثیه منزل در اصفهان ا می توان در پورتال های لجستیک تخصصی به دست آورد.

به منظور به دست آوردن داده های نماینده حمل اثاثیه منزل اصفهان در مورد جریان درخواست ها ، پیشنهاد می کنیم تقاضا برای خدمات حمل و نقل را به ترتیب زیر مطالعه کنید:

  • نمونه ای با حداکثر اندازه از کلیه درخواست های موجود برای تحویل کالا در منطقه مورد مطالعه بدست آورید. بر اساس این نمونه ، ساختار تقاضا را با توجه به نوع بدنه خودرو مطالعه کنید ، اولین نوع ماتریس O-D را محاسبه کنید ، فرضیه هایی در مورد توزیع متغیرهای تصادفی حجم حمل و مدت تحویل (زمان تحویل مورد انتظار مشتری) ارائه دهید.
  • نمونه ای با حداکثر اندازه از همه د حمل اثاثیه منزل اصفهان رخواست های موجود در روز دوم مطالعه بدست آورید. بر اساس نمونه بررسی فرضیه های قبلی در مورد ساختار تقاضا و توزیع پارامترهای عددی تقاضا ؛
  • چندین نمونه از درخواست ها را با فاصله زمانی منظم بین لحظه های نمونه گیری در روز سوم مشاهدات به منظور مطالعه پویایی تقاضا تشکیل دهید – شدت حمل اثاثیه منزل در اصفهان درخواست های جدید در پایگاه داده پورتال اطلاعاتی ظاهر می شود. مجموعه درخواست های به دست آمده در یک نمونه واحد ترکیب می شود که برای بررسی سطح تکراری درخواست ها و برای بررسی ساختار تقاضا و فرضیه های توزیع پارامترهای تقاضا ، که در نتیجه مطالعات انجام شده در مراحل قبلی بدست آمده است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل 2: حمل اثاثیه منزل اصفهان

Vitalii Naumov / Transportation Research Procedia 30 (2018) 324–331 327

 

  • مجموعه ای از نمونه ها را با فاصله زمانی منظم بین لحظات نمونه گیری در روز چهارم مشاهدات تشکیل دهید تا پویایی تقاضا را که در مرحله قبل به دست آمده تأیید کنید. moshtaghbar نمونه ها نیز در ترکیب می شوند

 

  • یک نمونه واحد برای بررسی مضاعف مشتاق بار سطح تقاضاها ، ساختار تقاضا و توزیع پارامترهای تقاضا ؛
  • تمام داده های بدست آمده در مراحل قبلی ، حمل اثاثیه منزل در اصفهان در یک نمونه واحد ترکیب شده است ، که برای تدوین نتیجه گیری نهایی در مورد ساختار تقاضا ، پویایی آن و توزیع پارامترهای عددی استفاده می شود.