
باربری در اصفهان هدف از این تحقیق ارائه و تحلیل وضعیت موجود در خصوص قابلیت سیستم لجستیک ملی در ویتنام می باشد. یک چارچوب ارزیابی ملی برای لجستیک کلان moshtaghbar در ترکیب با مصاحبه های نیمه ساختاریافته از سهامداران کلیدی ویتنامی برای انعکاس وضعیت فعلی در کشور استفاده می شود. هنوز کاستی های متعددی در سیستم
عنوان مقاله | کرایه کامیون باربری اصفهان |
---|---|
دپارتمان | اوج شيد |
نويسنده | زهرا بهرامي |
تعداد كلمات | 900 كلمه |
زمان مطالعه | 9 دقيقه |
فهرست مطالب
لجستیکی باربری در شهر اصفهان ویتنامی وجود دارد. این کاستیها؟
پراهن مای مصاحبه سازماندهی می شود. این شامل موضوعات؟
CSCMP، تمرکز باربری در شهر اصفهان لجستیک و حمل و نقل CILT؟
شکل و ترتیب باربری در شهر اصفهان ثابت پرسیده میشوند؟
فهرست تصاویر
لجستیکی باربری در اصفهان ویتنامی وجود دارد. این کاستیها؟
صرفاً مبتنی بر زیرساخت نیستند، بلکه از منظر نظارتی و تجاری نیز ایجاد میشوند. چارچوب ارزیابی سیستم لجستیک ملی ارائه شده را می توان در کشورهای دیگر یا مناطق دیگر هنگام ارزیابی قابلیت لجستیک ملی تکرار . باربری در شهر اصفهان 1 را نشان می دهد.
- کرد. این یافته ها می تواند به سرمایه گذاران خارجی، ارائه دهندگان تدارکات بین المللی که مایل به ارائه خدمات
- خود در ویتنام هستند کمک کند تا زمینه لجستیک در داخل باربری در اصفهان کشور را درک کنند. این یافته ها همچنین برای سیاست
- گذاران در ویتنام در مورد چگونگی بهبود سیستم لجستیک ملی خود مفید است. این مطالعه الگویی را برای ارزیابی
سیستمهای لجستیک ملی پیشنهاد میکند و درک عمیقی از لجستیک در ویتنام ارائه میکند، کشوری که در ادبیات آن چندان مورد مطالعه قرار نگرفته است.ساختار یک مصاحبه نیمه ساختاریافته معمولاً حول یک خاطره دستیار یا.
پراهن مای مصاحبه سازماندهی می شود. این شامل موضوعات؟
مضامین، یا زمینه هایی است که باید در طول مصاحبه مشتاق بار پوشش داده شود، نه یک متن متوالی از سؤالات استاندارد. هدف معمولاً اطمینان از انعطاف پذیری در نحوه و ترتیب سؤالات کرایه کامیون باربری اصفهان پرسیده می شود، و اینکه آیا و چگونه زمینه های.

- خاص ممکن است با مصاحبه شوندگان مختلف پیگیری و توسعه داده شود. این به این دلیل است که مصاحبه
- پبتواند بر اساس درک خود مصاحبه شونده و همچنین علایق محقق شکل بگیرد. با این وجود، موفقیت و اعتبار
- مصاحبه نیمه ساختاریافته به میزان انعکاس واقعی نظرات پاسخ دهندگان بستگی دارد. جدول 1 موارد بیشتری را
ارائه می دهد اطلاعات مربوط به پروتکل های نیمه ساختار باربری با کامیون در اصفهان یافته مورد استفاده در این مطالعه. مصاحبه های نیمه ساختاریافته بیشتر بر اساس آنچه گزارش شده بود انجام شد در ادبیات تجاری مانند فصلنامه زنجیره تامین .
CSCMP، تمرکز باربری در اصفهان لجستیک و حمل و نقل CILT؟
زنجیره تامین آسیا، مجله تجارت، حملکننده آمریکایی، و غیره. مسائلی که در ادبیات تجاری مرتبط با شیوههای لجستیک مدرن برجسته شدهاند، در آنجا پرسیده شد که آیا این شیوهها moshtaghbar هستند یا خیر. در حال اجرا در ویتنام و آنچه. قیمت باربری اصفهان 2 را نشان می دهد.
- در حال حاضر بود 28 ارزیابی سیستم لجستیک ملی ویتنام وضعیت. هدف از این پرسشنامه های مصاحبه نیمه
- ساختاریافته به دست آوردن تصویر واضح تری از وضعیت فعلی بخش های مرتبط با لجستیک در ویتنام بود.
- <جدول 1> مضامین مصاحبه موضوع اهداف کلید حمل و باربری در اصفهان نقل جاده ای زیرساخت های جاده ای، قانون وضعیت
حمل و نقل جاده ای تاثیر بر صنعت اپراتورهای حمل و نقل جاده ای در ویتنام باربری بین استانی اصفهان حمل و نقل ریلی زیرساخت و مدیریت ریلی وضعیت عملیات ریلی در سیستم ویتنام تأسیسات و عملیات بندری رودخانه آبراه داخلی وضعیت حمل و نقل.
رودخانه ای در حمل و نقل در آبراه های داخلی ویتنام بنادر؟
و دریانوردی قابلیتها و بنادر دریایی وضعیت حملونقل باربری با کامیون در اصفهان دریایی در اتصالات حمل و نقل ویتنام امکانات فرودگاهی و حمل و نقل هوایی وضعیت حمل و نقل هوایی در ویتنام اتصال خدمات لجستیک انواع خدمات ارائه.
- شده توسط محلی وضعیت خدمات لجستیک ارائه دهندگان خدمات ارائه دهندگان موجود در ویتنام تطابق گمرکی
- با گمرک جهانی وضعیت فعلی گمرک شیوه های باربری در اصفهان استاندارد سازمان ها در ویتنام مصاحبه ابزار اولیه دسترسی به
- تجربه و دیدگاه های ذهنی پاسخ دهندگان است (ویپ، 1997). هدف از مصاحبه استخراج پاسخ های مربوط به
تحقیق بود فرضیه های h در این مورد، این فرضیه مربوط به توانایی لجستیک فعلی ویتنام ها و محدودیت های موجود است. فرمتهای حمل اثاثیه منزل در اصفهان مصاحبه متفاوت است، در یک حالت، مشتاق بار نوع بسیار ساختار یافته است که در آن سؤالات به.

شکل و ترتیب باربری در اصفهان ثابت پرسیده میشوند؟
در انتهای دیگر مقیاس، مصاحبه باز یا بدون ساختار قرار دارد. به ویژه در مواردی که باربری بین استانی اصفهان موضوع حساس است و به ویژه در طول مصاحبه “نخبگان” مفید است. مصاحبه های نیمه ساختاریافته بر اساس فهرستی از موضوعات یا موضوعات کلیدی به جای سوالات تنظیم شده است.
VIFFAS (که اکنون انجمن لجستیک ویتنام است؟
نمایندگانی از اتاق بازرگانی و صنایع ویتنام (VCCI).
و از انجمن حمل و نقل خودرو ویتنام (VATA)؟
آنها بر اساس درگیری با مسائل مدیریت زنجیره.
تامین، توسعه لجستیک، زیرساخت های حمل و نقل؟
سیاست های حمل و نقل، تسهیل تجارت و تجارت بین المللی انتخاب شدند.