باربری در اصفهان برای p و d و با s ¼ Uð150 تعریف می شود. 330 Þ ثانیه هر درخواست را می توان در بدو ورود دریافت کرد تا ap بر اساس آن تنظیم شود. بر اساس طول پنجره زمانی TW ¼ 600 ثانیه، bp ¼ ap þ TW fp را تنظیم می کنیم. برای اینکه وسایل نقلیه بتوانند درخواست‌ها را به موقع انجام دهند، اگر زمان سفر tDp مورد نیاز کندترین وسیله

عنوان مقاله باربری بین شهری مشهد به اصفهان
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 900 كلمه
زمان مطالعه 9 دقيقه

فهرست مطالب

نقلیه از باربری در شهر  اصفهان  انبار تا p بزرگتر از باشد،?

تاکید می کند. جدول 5 نتایج محاسباتی کلاس نمونه دوم را?

به TIMELIMIT20 باربری در  شهر اصفهان دارند. اگر تراکم ترافیک?

تأثیر منفی بر باربری در شهر  اصفهان تعداد بیشتری از درخواست‌ها?

فهرست تصاویر

باربری در شهر  اصفهان 1

باربری تهران شهرستان اصفهان  2

نقلیه از باربری در اصفهان  انبار تا p بزرگتر از باشد،?

طور مناسب بزرگ می‌شود. واضح است که در moshtaghbar  صورت ازدحام ترافیک، با این وجود ممکن است تاخیر رخ دهد. با استفاده از زمان سفر tpd مورد نیاز کندترین وسیله نقلیه از p تا d، bd ¼ ap þ tDp þ s þ tpd ft þ TW fd را تعیین. باربری در  شهر اصفهان 1 را نشان می دهد.

  • می کنیم. پس از آن، ما ad ¼ U ðap را تنظیم می کنیم. bd TW fdÞ. وزن کالایی که باید حمل شود با Uð5 تعریف
  • می شود. 29 Þ. اگر به دلیل خرابی وسیله نقلیه نیاز به دریافت مجدد درخواست باشد، زمان سرویس در محل جدید
  • وانت دو برابر اصل است. نمونه، مثال. ROLLING20 با توجه باربری در اصفهان به هزینه‌های عملیاتی خودرو به‌طور قابل‌توجهی از

دو رویکرد کنترل بلادرنگ دیگر، عملکرد به‌موقع تمام درخواست‌ها را تحت تمام رویکردهای کنترل بلادرنگ آزمایش‌شده، امکان‌پذیر می‌سازد. این بار دیگر بر استفاده کارآمد باربری بین شهری مشهد به اصفهان  از زمان محاسباتی موجود توسط ROLLING20 .

تاکید می کند. جدول 5 نتایج محاسباتی کلاس نمونه دوم را?

نشان می دهد که علاوه بر این شامل تراکم ترافیک است. در حالی که TIMELIMIT20 و ROLLING20 در همه موارد عملکرد بهتری از ZEROTIME دارند، مقایسه  moshtaghbar عملکرد TIMELIMIT20 و ROLLING20 به نتیجه واضحی.

باربری در اصفهان |باربری تهران به شهرستان اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar
باربری در اصفهان |باربری تهران به شهرستان اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar

 

باربری در اصفهان 1

  1. منجر نمی شود. به طور خاص، TIMELIMIT20 کمی بهتر از ROLLING20 در دو سناریوی DT ¼ ð2 عمل می کند.
  2. 3Þ در حالی که ROLLING20 برای همه سناریوهای DT ¼ ð2 عملکرد بهتری از TIMELIMIT20 دارد. 5 Þ. تجزیه
  3. و تحلیل دقیق از نمونه های دو سناریو DT ¼ ð 3Þ نشان می دهد که برنامه های تور ROLLING20 نسبت به

رویدادهای ترافیکی خاص آسیب پذیرتر هستند. این را می‌توان با این باربری بین شهری کرج  واقعیت توضیح داد که کالاها به دلیل افزایش تعداد درخواست‌ها متمرکز هستند، به طوری که تعداد کمی از رویدادهای تراکم ترافیک تأثیر منفی بزرگ‌تری نسبت. باربری تهران به شهرستان اصفهان  2 را نشان می دهد.

 به TIMELIMIT20 باربری در اصفهان دارند. اگر تراکم ترافیک?

بیشتر رخ دهد، می توان حدس زد که افزایش باربری اصفهان به یزد  سازگاری ROLLING20 دوباره به دلیل کاهش تأثیر رویدادهای تراکم ترافیک فردی بر کیفیت راه حل غالب می شود. جدول 6 نتایج محاسباتی مشتاق بار  به دست آمده برای کلاس نمونه سوم.

  • را نشان می دهد. در اینجا، ورود درخواست های جدید و اختلالات وسیله نقلیه رخ می دهد. تجزیه و تحلیل اضافی
  • نشان می دهد که خرابی وسایل نقلیه تأثیر کمتری بر کیفیت راه حل دارد تا ازدحام ترافیک که می تواند چندین
  • وسیله نقلیه را تحت تأثیر قرار دهد. از این رو، افزایش سازگاری ROLLING20 دوباره بهترین باربری در اصفهان نتایج را ایجاد می کند.

متوسط ​​نرخ بهبود به دست آمده توسط ROLLING20 در  باربری بین شهری کرج  مقایسه با TIMELIMIT20 با تعداد اختلالات وسیله نقلیه افزایش می یابد. در حالی که در سناریوی DV ¼ 15 ROLLING20 تاخیر را 0:82٪ و هزینه های عملیاتی خودرو.l

 را 0:65٪ کاهش می دهد، این تفاوت ها برای DV ¼ 30 تا?

کاهش تاخیر و 0:83٪ کاهش هزینه های عملیاتی اضافی خودرو افزایش می یابد. .نتایج به‌دست‌آمده برای آزمایش‌های کلاس نمونه چهارم در جدول 7 نشان داده شده است. این نمونه‌ها همه انواع رویدادهای پویا را شامل.

باربری در اصفهان |باربری تهران به شهرستان اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar
باربری در اصفهان |باربری تهران به شهرستان اصفهان | مشتاق بار | moshtaghbar

باربری تهران به شهرستان اصفهان  2

  • می‌شوند. ROLLING20 دوباره در بیشتر سناریوها بهترین عملکرد را دارد، به خصوص زمانی که اندازه ناوگان
  • محدودتر است (با استفاده از vx2). با این حال، برنامه‌های باربری در اصفهان تور تولید شده توسط ROLLING20 به دلیل تجمیع
  • درخواست‌های بیشتر، دوباره در برابر اختلالات منفرد آسیب‌پذیرتر هستند. بنابراین، TIMELIMIT20 بهترین نتایج

تاخیر را برای DV ¼ 30 با vx3 و برای سناریوی سخت باربری اصفهان به یزد  همراه با DV ¼ 15 و vx3 به دست می آورد. این امر بر افزایش آسیب‌پذیری برنامه‌های تور تولید شده توسط ROLLING20 تأکید می‌کند، زیرا افزایش تعداد اثرات تحریف‌کننده.

 تأثیر منفی بر باربری در اصفهان تعداد بیشتری از درخواست‌ها?

دارد. علاوه بر این، شایان ذکر است که این کلاس نمونه شامل مشتاق بار تعداد بالایی از اختلالات خودرو است. به طور خاص، تا 21٪ اختلالات در بازه زمانی دو ساعت که از سناریو DV ¼ 30 با vx2 استفاده می شود رخ می دهد.

در مجموع، می.  توان بیان کرد?

که استفاده از رویکردهای پیچیده.

کنترل زمان واقعی TIMELIMIT20 ?

و ROLL-ING20 سازگاری بالایی را در.

خدمات حمل و نقل فراهم می کند?

که امکان مدیریت کارآمد پویا را فراهم می کند.